نخستین ساعت هوشمند برای تنظیم زمانبندی همه دنیا

به گزارش موبنا، این شرکت با حضور در نمایشگاه CES 2016 از نخستین مدل ساعت‌های هوشمند خود با نام Nabu Watch رونمایی کرد. شرکت Razer بر این مسئله تاکید کرد که Nabu Watch یک ساعت هوشمند مانند آنچه که در بازار فروخته می‌شود نیست. این دستگاه کوچک را می‌توان نخستین گاه‌سنج دنیا معرفی کرد که …

به گزارش موبنا، این شرکت با حضور در نمایشگاه CES 2016 از نخستین مدل ساعت‌های هوشمند خود با نام Nabu Watch رونمایی کرد.

شرکت Razer بر این مسئله تاکید کرد که Nabu Watch یک ساعت هوشمند مانند آنچه که در بازار فروخته می‌شود نیست. این دستگاه کوچک را می‌توان نخستین گاه‌سنج دنیا معرفی کرد که فواصل زمانی در مناطق مختلف جهان را محاسبه می‌کند و البته به جز آن قابلیت‌های هوشمند دیگری را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

امکانات این ساعت مچی در یک نمایشگر با نور پس‌زمینه مشکی به نمایش درمی‌آیند و البته کاربران می‌توانند از آن به عنوان ساعت معمولی، ساعت زنگی، سیستم شمارش معکوس، سیستم محاسبه زمان برای مسابقات ورزشی، و مشاهده ساعت همه نقاط جهان استفاده کنند.

ساعت هوشمند جدید به صورت خودکار از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و خدمات خود را از این طریق هم ارایه می‌دهد.

برای این ساعت مچی یک نمایشگر ثانوی از نوع OLED هم در نظر گرفته شده است در اندازه کوچک همه قابلیت‌ها را نمایان می‌کند تا عمر باتری دستگاه طولانی‌تر شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا