فروش نخستین عینک واقعیت مجازی فیسبوک به قیمت ۶۰۰ دلار

به گزارش موبنا، این شرکت که یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۶ عینک هوشمند خود را در ۲۰ کشور جهان عرضه می‌کند و البته برخی فروشگاه‌های آمریکایی یک ماه زودتر آن را به دست مشتریان می‌رسانند. زمانی که یک دستگاه عینک هوشمند Oculus Rift …

به گزارش موبنا، این شرکت که یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۶ عینک هوشمند خود را در ۲۰ کشور جهان عرضه می‌کند و البته برخی فروشگاه‌های آمریکایی یک ماه زودتر آن را به دست مشتریان می‌رسانند.

زمانی که یک دستگاه عینک هوشمند Oculus Rift را خریداری کنید، به جز بدنه عینک یک جفت هدفون پیشرفته متصل به میکروفون، حسگر مخصوص، دستگاه کنترلی Xbox One، و دستگاه کنترلی Oculus Remote هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

با این مجموعه به راحتی می‌توانید تصاویر ۳۶۰ درجه‌ای را مشاهده کنید، بازی‌های واقعیت مجازی را انجام دهید و در فضای کاملا متفاوت قرار بگیرید.

به گفته شرکت Oculus، دستگاه کنترلی جدید Oculus Remote که به تازگی در نمایشگاه CES 2016 از آن رونمایی شد مخصوص کاربران غیرعلاقمند به بازی‌های ویدیویی است که می‌خواهند با دنیای واقعیت مجازی آشنا شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا