هجومی ترین تیم اروپا در ۲۰۱۵ +عکس

بر اساس گزارش آماری که موسسه «اُپتا اسپورتس» منتشر کرده است، تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت بیشترین شوت به سمت دروازه رقبای خود، هجومی‌ترین تیم فصل جاری (۱۶-۲۰۱۵) است. «اُپتا اسپورتس» که در زمینه آمار و داده‌های ورزشی فعالیت می‌کند، این آمار را بر اساس عملکرد تیم‌ها در لیگ‌های داخلی خودشان منتشر کرده است. …

بر اساس گزارش آماری که موسسه «اُپتا اسپورتس» منتشر کرده است، تیم فوتبال رئال مادرید با ثبت بیشترین شوت به سمت دروازه رقبای خود، هجومی‌ترین تیم فصل جاری (۱۶-۲۰۱۵) است. «اُپتا اسپورتس» که در زمینه آمار و داده‌های ورزشی فعالیت می‌کند، این آمار را بر اساس عملکرد تیم‌ها در لیگ‌های داخلی خودشان منتشر کرده است. دفتر مرکزی‌ این موسسه در شهر لندن است و دفاتری هم در نقاط دیگر جهان از جمله مونیخ، میلان، مادرید، پاریس، آمستردام و مونته‌ویدئو دارد.

هجومی ترین تیم اروپا در 2015 +عکس

در حالی که بسیاری بر این باور بودند که رئال‌مادرید تحت‌هدایت رافائل بنیتس که چند روز پیش از سمت سرمربیگری رئال‌ اخراج شد، دفاعی بازی می‌کرد، آمار «اُپتا اسپورتس» نشان می‌دهد که تیم او اتفاقاً خیلی هم هجومی بازی می‌کرده است.

رئال‌مادرید با ۳۶۰ شوت به دروازه و ۴۷ گل زده در رده نخست این فهرست قرار دارد. منچسترسیتی با ۳۴۸ شوت و ۳۹ گل زده در رده دوم است. بایرن‌مونیخ با ۳۴۰ شوت و ۴۶ گل زده در رده سوم جای دارد. لیورپول هم که به تازگی با استخدام یورگن کلوپ پیشرفت قابل‌توجهی داشته هم با ۳۲۴ شوت و ۲۲ گل زده رتبه چهارم را از آن خود کرد. آرسنال هم با ۳۱۱ شوت و ۳۴ گل زده در رده پنجم ایستاده است.

نکته جالب اینجاست که بارسلونا که در سال ۲۰۱۵ با بازی‌های درخشان خود پنج جام را کسب کرد، جایی در پنج تیم برتر ندارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا