ساعت هوشمند کاسیو با قابلیت ضدآب تا عمق ۵۰ متری

به گزارش موبنا، این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس آمریکا از ساعت مچی جدید خود مبتنی بر سیستم عامل Android Wear رونمای کرد و آن را با نام WSD-F10 Smart Outdoor Watch در معرض دید عموم قرار داد. این ساعت هوشمند که آخرین استانداردهای نظامی در آن لحاظ شده است، کاملا …

به گزارش موبنا، این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس آمریکا از ساعت مچی جدید خود مبتنی بر سیستم عامل Android Wear رونمای کرد و آن را با نام WSD-F10 Smart Outdoor Watch در معرض دید عموم قرار داد.

این ساعت هوشمند که آخرین استانداردهای نظامی در آن لحاظ شده است، کاملا ضدآب است و کاربران می‌توانند تا عمق ۵۰ متری آن را با خود حمل کنند.

از آنجایی که این ساعت هوشمند ژاپنی برای فعالیت‌های ورزشی و سخت ساخته شده است، انواع قابلیت‌های مربوط به تناسب اندام را شامل می‌شود و ابزار مسیریاب ViewRanger GPS، ابزارهای تناسب اندام Runkeeper و ابزار MyRadar برای تشخیص آب و هوا روی آن نصب شده است.

این دستگاه چندین حسگر حساس و هوشمند دارد که داده‌های مورد نیاز کاربر را در آن واحد در اختیار او می‌گذارد و هر گونه اطلاعات در مورد تغییرات جوی و فعالیت بدنی کاربر را به او اطلاع می‌دهد. این ساعت مچی به گوشی هوشمند هم متصل می‌شود و برای این کار یک اپلیکیشن ویژه با نام Casio Moment Setter برای آن عرضه شده است.

ساعت هوشمند کاسیو نمایشگر لمسی ۱.۳۲ اینچی دارد که صفحه آن به صورت دولایه مبتنی بر فناوری LCD ساخته شده است و فناوری‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi را هم شامل می‌شود.

کاربران جهانی از هم‌اکنون می‌توانند این دستگاه را پیش‌خرید کنند. ولی قرار است این ساعت هوشمند از ماه آپریل با قیمت ۵۰۰ دلار وارد بازار جهانی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا