دو گوشی جدید ZTE با حدود قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد

به گزارش موبنا، این دو گوشی هوشمند که با نام‌های ZTE Grand X 3 و ZTE Avid Plus معرفی شده‌اند، فناوری قابل ملاحظه یا قابلیت جدیدی را شامل نمی‌شوند تا توجه کاربران جهانی را جلب کنند. ولی شرکت سازنده امیدوار است به واسطه قیمت پایین این دو دستگاه آن را به میزان زیاد بفروشد. گوشی …

به گزارش موبنا، این دو گوشی هوشمند که با نام‌های ZTE Grand X 3 و ZTE Avid Plus معرفی شده‌اند، فناوری قابل ملاحظه یا قابلیت جدیدی را شامل نمی‌شوند تا توجه کاربران جهانی را جلب کنند. ولی شرکت سازنده امیدوار است به واسطه قیمت پایین این دو دستگاه آن را به میزان زیاد بفروشد.

گوشی هوشمند Grand X 3 نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را همراه با تراشه Snapdragon 210 و چهار هسته‌ ۱.۳ گیگاهرتزی در خود جا داده است و رم ۲ گیگابایتی را هم شامل می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسلی است و کاربران می‌توانند حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن را از طریق کارت microSD ارتقا دهند. روی این گوشی هوشمند نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.

برای این محصول باتری جداشدنی ۳۰۸۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است و سیستم ورودی آن هم مبتنی بر استاندارد USB Type-C است.

گوشی چینی دیگر Avid Plus نام دارد که شامل نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل می‌شود. این محصول پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی دارد و به همراه یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هر دو گوشی جدید قرار است از تاریخ ۲۰ ژانویه با حدود قیمت ۱۰۰ دلار وارد بازار شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا