قوی‌ترین پردازنده موبایلی جهان با یک گوشی چینی معرفی شد

به گزارش موبنا، این تراشه موبایلی برای نخستین بار همراه با گوشی هوشمند چینی LeTV Le Max Pro توسط شرکت کوالکام معرفی شد. در این اقدام مدل‌های مختلف این تراشه معرفی شد. مدل اول تراشه جدید کوالکام که به صورت خودکار عمل می‌کرد با نام Snapdragon 820Am در معرض دید عموم قرار گرفت. به گفته …

به گزارش موبنا، این تراشه موبایلی برای نخستین بار همراه با گوشی هوشمند چینی LeTV Le Max Pro توسط شرکت کوالکام معرفی شد.

در این اقدام مدل‌های مختلف این تراشه معرفی شد. مدل اول تراشه جدید کوالکام که به صورت خودکار عمل می‌کرد با نام Snapdragon 820Am در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت کوالکام، این تراشه می‌تواند به صورت همزمان حجم گسترده اطلاعات را پردازش کند، از طریق حسگرها و دوربین‌های هوشمند حرکات راننده پشت فرمان اتومبیل را شناسایی کند، تصاویر را روی نمایشگرهای ۴ هزار پیکسلی نمایش دهد، دستیارهای دیجیتالی و سیستم‌های مسیریاب را در آن واحد ارایه دهد و فعالیت‌های دیگری را به انجام برساند.

کوالکام توضیح داد که Snapdragon 820 می‌تواند دنیای گوشی‌های هوشمند را از آنچه که هم‌اکنون تجربه می‌شود به فضای جدید انتقال دهد و باعث شود قابلیت‌های جدید در اختیار کاربران قرار گیرد.

کوالکام برای این تراشه مرکزی مدل قوی‌تر هسته‌های پردازشگر ۲.۲ گیگاهرتزی Kryo، سیستم پیشرفته‌تر پردازنده گرافیکی ۵۳۰ GPU، سیستم Quick Charge 3.0، سه باند بی‌سیم Wi-Fi، گیرنده مخابراتی LTE Cat.12 و … را هم در نظر گرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا