بازداشت عامل شایعه بمب گذاری در اصفهان

سردار عبدالرضا آقاخانی، اظهار کرد: در سال جاری ۴۳ درصد افزایش کشفيات سرقت، ۱۰ درصد افزایش دستگیری سارقین و در مجموع دو درصد افزایش جرم و بزه را شاهد بوده ایم. وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ کیلوگرم هروئین در مسیر تهران- اصفهان که توسط یک زن و مرد جوان در یک پژو پارس …

سردار عبدالرضا آقاخانی، اظهار کرد: در سال جاری ۴۳ درصد افزایش کشفيات سرقت، ۱۰ درصد افزایش دستگیری سارقین و در مجموع دو درصد افزایش جرم و بزه را شاهد بوده ایم.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ کیلوگرم هروئین در مسیر تهران- اصفهان که توسط یک زن و مرد جوان در یک پژو پارس جابه جا مي‌شد، كشف شد كه موجب شد کشفیات مواد مخدر در آذرماه به سه تن و در مجموع ۹ ماه ابتدای سال با ۲۷ درصد افزایش به ۲۷ تن برسد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۴۰ هزار تماس تلفنی با پليس ۱۱۰ برقرار شد که در نهایت ۹۰ هزار تماس منجر به عملیات نیروی انتظامی شده است. همچنین ۱۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ به منظور شکایت، تقدیر، تشکر و عناوین مختلف برقرار شده است.

آقاخانی اضافه کرد: در ماه آینده سومین جلسه کمیسیون مقابله با سرقت برگزار خواهد شد تا همه ۱۶ دستگاه مربوطه اعم از صدا و سیما، دانشگاه، شهرداری، ارشاد و دیگر دستگاه‌ها تفهیم و تقسیم وظایف شوند.

وی هم‌جنين گفت: در ماه آتی برخورد با رستوران‌ها و تالارهایی که از عناوین غربی، فضای نامتناسب با فرهنگ ایرانی و غذاهایی که سنخیتی با فرهنگ سنتی ایران ندارند شدت خواهد گرفت.

بالاترين نرخ تبادل اطلاعات اجتماعي در انتخابات اين دوره

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ستاد امنیت انتخابات در استان تشکیل و اگر فردا هم انتخابات باشد آمادگی صد درصد برای برقراری آسایش، آرامش و فضای مناسب برای انتخابات را داریم. همچنین شواهد نشان می‌دهد که حضور مردم در این انتخابات بی‌سابقه خواهد بود و با رصد پلیس فتا بر شبکه‌های اجتماعی دریافتیم بالاترین نرخ تبادلات اجتماعی درخصوص انتخابات تا این لحظه مربوط به انتخابات اين دوره بوده است.

آقاخانی گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری شش هزار و ۲۹۹ خودرو به علت دودزا بودن اعمال قانون شده‌اند و سه هزار و ۳۲۱ خودرو به علت نقص فنی اخذ پلاک و به تعمیرگاه های مربوطه معرفی شدند. همچنین با ۷۱ هزار و ۹۲۳ کامیون و خودروی سنگین دودزا برخورد شده است و ۵۹ هزار و ۶۸۵ خودروی فرسوده اسقاط و از روند ترافیکی استان حذف شدند و نهایتاً بالغ بر ۳۹ هزار موتورسیکلت در این مدت توبیخ شده‌اند که ۶۰ درصد آن‌ها بالای سن فرسودگی بوده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده این فرماندهی گفت: ۴۵۰ نفر مدرس از مدیران و کارکنان تحصیل کرده نیروی انتظامی موظف هستند هر ماه دو جلسه آموزشی عمومی برگزار كنند تا درخصوص آموزش و پیشگیری از سرقت در کنار نمایشگاه‌ها، تابلوهای آموزشی در سطح شهر، بنرهای آموزشی و دیگر وسایل مثمرثمر واقع شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از افتتاح پاسگاه چادگان به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و کلانتری منظریه خمینی شهر اصفهان خبر داد و افزود: برنامه پنج ساله افزایش، ساماندهی، بهسازی و نوسازی مراکز انتظامی در طول کمتر از دو سال به سرانجام رسید.

آقاخانی درخصوص شایعه بمب گذاری در یکي از دانشگاه‌هاي استان خاطرنشان کرد: پس از دریافت تماس تلفنی مبني بر بمب گذاري، نيروهاي پليس به سرعت در محل حاضر شدند و بعد از بررسی، این شایعه تکذیب شد و عامل آن كه یک جوان ۱۷ ساله بود شناسایی و دستگیر شده است.

ماه گذشته شايعه اي مبني بر بمب گذاري در يكي از دانشگاه هاي اصفهان مطرح شد كه پس از آن تكذيب شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا