نمایشگر OLED بالاخره وارد لپ‌تاپ‌ها شد

به گزارش موبنا، این سری از رایانه‌های همراه لنوو در دو مدل ساخته می‌شود که مدل اول X1 Yoga با قابلیت دوگانه است و مدل دیگر X1 Tablet است که به عنوان رایانه لوحی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته، هر دو محصول نمایشگر OLED را در خود جا داده‌اند. شرکت لنوو محصولی دیگر را …

به گزارش موبنا، این سری از رایانه‌های همراه لنوو در دو مدل ساخته می‌شود که مدل اول X1 Yoga با قابلیت دوگانه است و مدل دیگر X1 Tablet است که به عنوان رایانه لوحی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته، هر دو محصول نمایشگر OLED را در خود جا داده‌اند.

شرکت لنوو محصولی دیگر را با نام X1 Carbon به این خانواده اضافه کرده است که این دستگاه با شکل ظاهری شبیه به رایانه‌های شخصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ضمن داشتن اندازه کوچک‌تر نسبت به مدل قبلی، باتری پردوام‌تری دارد.

نمایشگرهای OLED که هم‌اکنون در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و گیرنده‌های تلویزیونی به کار می‌روند، به واسطه ضخامت بسیار اندک، وزن کم، زاویه دید گسترده، سیستم تفکیک رنگ و مصرف کم انرژی شهرت فراوان دارند.

لپ‌تاپ X1 Yoga به گونه‌ای ساخته شده است که کاربر به راحتی می‌تواند صفحه‌کلید سخت‌افزاری را از آن جدا کند و آن را در قالب تبلت مورد استفاده قرار دهد. این محصول ۱۶ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن همراه با صفحه‌کلید ۱.۲۷ کیلوگرم محاسبه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا