رابعه اسکویی به شبکه جم پیوست

به گزارش روز یکشنبه موبنا، روزنامه بانی فیلم نوشت:پس از کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن ماه دو بازیگر زن سینمای ایران و مهاجرت و بازی در سریال آبی عشق شبکه جم تی وی، این بار خبر مهاجرت رابعه اسکویی بازیگر طنز ایران و حضور در شبکه جم تی وی GEM TV تیتر داغ …

به گزارش روز یکشنبه موبنا، روزنامه بانی فیلم نوشت:پس از کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن ماه دو بازیگر زن سینمای ایران و مهاجرت و بازی در سریال آبی عشق شبکه جم تی وی، این بار خبر مهاجرت رابعه اسکویی بازیگر طنز ایران و حضور در شبکه جم تی وی GEM TV تیتر داغ اخبار شده است.
یکی از فیلمنامه نویسان کشورمان که از دوستان نزدیک اسکویی است با تأیید این خبر به این روزنامه گفته است: او اخیراً از کشور خارج شده و آنطور که شنیده ام حکم ممنوع الکاری او هم به دلیل همین مسئله اعلام شده و قطعی است.
این بازیگر متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است و فیلم ویدئویی الم شنگه و فیلم های شیر تو شیر، ننه نقلی، دزدان خیابان جردن، آینه های روبه رو، پوپک و مش ماشاالله از جمله آخرین فیلم های سینمایی او هستند.
طبق شنیده ها اسکویی برای بازی در یک فیلم ویدئویی به خارج از کشور مهاجرت کرده است و امیدواریم با وجود تأیید دوست نزدیک او شائبه حضور او در شبکه های ماهواره ای صحت نداشته باشد و این هنرمند به کشور بازگردد و گرفتار حاشیه نشود.
پیش از این در دو سه ماه اخیر تعدادی از بازیگران ایرانی به شبکه ماهواره ای جم پیوسته اند که چکامه چمن ماه، مانی کسرائیان از جمله آنان هستند.

photo_2016-01-04_10-16-51

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا