مدیرعامل مایکروسافت: بازار گوشی‌های ما ناپایدار است

به گزارش موبنا، او بر این مسئله اصرار داشت که به کمک همکاران خود تلاش می‌کند تا بتواند جهانی را بسازد که دستگاه موبایلی نسبت به سرویسی که روی آن در اختیار گرفته می‌شود اهمیت کمتری داشته باشد و کاربران بیشتر به دنبال استفاده از سرویس‌های کارآمد باشند تا گوشی گران‌قیمت. او گفت: «من فکر …

به گزارش موبنا، او بر این مسئله اصرار داشت که به کمک همکاران خود تلاش می‌کند تا بتواند جهانی را بسازد که دستگاه موبایلی نسبت به سرویسی که روی آن در اختیار گرفته می‌شود اهمیت کمتری داشته باشد و کاربران بیشتر به دنبال استفاده از سرویس‌های کارآمد باشند تا گوشی گران‌قیمت.

او گفت: «من فکر می‌کنم اگر فقط به این مسئله توجه داشته باشیم که به عنوان مثال گوشی جدید چه امکاناتی دارد یا عینک HoloLens چگونه کار می‌کند، به خودمان صدمه وارد کرده‌ایم. این معیارهای اندازه‌گیری صحیح نیست. اینکه گوشی‌های هوشمند لومیا، کنسول بازی Xbox، رایانه‌های شخصی یا … چه سهمی از بازار جهانی را در اختیار گرفته باشند معیار مناسبی برای سنجش موفقیت یک محصول نخواهد بود. ما باید به کارآمدی دستگاه‌ها توجه کنیم».

به عقیده نادلا، اگر شما یک نمودار را بر اساس امکانات و قابلیت‌های داخلی گوشی‌های هوشمند در نظر بگیرید، سری محصولات لومیا می‌توانند رضایت همگان را به دست آورند. برخی کاربران هستند که انواع مختلف گوشی‌ها را امتحان کرده‌اند. برخی کاربران تجربه استفاده از یک یا دو مدل گوشی هوشمند را دارند. ولی مهم این است که کاربران در پلتفرم و دستگاه‌های موبایلی بتوانند به نیازهای خود پاسخ دهند و به مشتری وفادار دستگاه مربوطه تبدیل شوند.

مرکز تحقیقاتی گارتنر ماه گذشته اعلام کرد ویندوز فون تنها ۱.۷ درصد از بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی را در اختیار گرفته است که این رقم کاهش ۵۰ درصدی سهم آن نسبت به فصل سوم سال ۲۰۱۴ را نشان می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا