به‌زودی همه گوشی‌ها به ویندوز ۱۰ مجهز می‌شوند

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت در آخرین بیانیه رسمی خود توضیح داد به‌زودی دسترسی همه کاربران جهانی که دستگاه‌های مبتنی بر ویدنوز فون ۸.۱ را در اختیار دارند به این قابلیت فراهم می‌شود تا بتوانند به صورت رایگان ویندوز ۱۰ موبایلی را روی دستگاه خود نصب کنند. مایکروسافت اکتبر گذشته اعلام کرده بود که این …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت در آخرین بیانیه رسمی خود توضیح داد به‌زودی دسترسی همه کاربران جهانی که دستگاه‌های مبتنی بر ویدنوز فون ۸.۱ را در اختیار دارند به این قابلیت فراهم می‌شود تا بتوانند به صورت رایگان ویندوز ۱۰ موبایلی را روی دستگاه خود نصب کنند.

مایکروسافت اکتبر گذشته اعلام کرده بود که این امکان را تا دسامبر ۲۰۱۵ برای همه کاربران جهانی فراهم می‌کند که البته این اتفاق صورت نگرفت. ماه گذشته این شرکت توضیح داد که در حال تکمیل هرچه بیشتر ویندوز ۱۰ موبیلی است و همه کاربران اوایل ۲۰۱۶ می‌توانند به آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

شرکت مخابراتی ودافون در استرالیا روز گذشته اعلام کرد که لینک‌های مربوطه برای به‌روزرسانی دستگاه‌های موبایلی ویندوزی را در اختیار گرفته است و از اواسط ماه جاری آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اپراتول موبایلی Movistar Spain در اسپانیا نیز پیش‌بینی کرده است که مشترکان آن از همین بتوانند سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی را روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا