هشدار مایکروسافت در مورد مشکل حاد ویندوز ۷ را جدی بگیرید

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد یک مشکل امنیتی حاد برای ویندوز ۷ شناسایی شده است که اگر کاربران آن را جدی نگیرند، با خطرات بزرگی مواجه می‌شوند. «کریس کاپوسِلا» مدیر بازاریابی مایکروسافت طی مصاحبه‌ای با مرکز Windows Weekly توضیح داد کاربرانی که ویندوز ۷ را برای رایانه شخصی خود برگزیده‌اند، …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد یک مشکل امنیتی حاد برای ویندوز ۷ شناسایی شده است که اگر کاربران آن را جدی نگیرند، با خطرات بزرگی مواجه می‌شوند.

«کریس کاپوسِلا» مدیر بازاریابی مایکروسافت طی مصاحبه‌ای با مرکز Windows Weekly توضیح داد کاربرانی که ویندوز ۷ را برای رایانه شخصی خود برگزیده‌اند، با پای خود به دام هکرها رفته‌اند.

او اظهار داشت مایکروسافت در مورد آینده نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۷ بسیار نگران است و به کاربران هشدار می‌دهد هرچه سریع‌تر سیستم عامل خود را به‌روز کنند.

او گفت:‌«ما برای افرادی که از این سیستم عامل رایانه‌ای با قدمت ۱۰ ساله استفاده می‌کنند بسیار نگرانیم. این افراد باید بدانند چاپگر جدیدی که خریداری می‌کنند با رایانه آنها سازگار نیست و نسل جدید بازی‌های ویدیویی هم در رایانه‌های مبتنی بر ویندوز ۷ اجرا نمی‌شود».

به گفته کاپوسلا، شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهان به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان داده‌اند و این روزها تمرکز اصلی بازار جهانی به ویندوز ۱۰ معطوف شده است. از آنجایی که به‌روزسانی ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ به صورت رایگان انجام می‌شود، مایکروسافت به کاربران توصیه کرده است هرچه سریع‌تر این اقدام را انجام دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا