بلک‌بری در پاکستان می‌ماند

به گزارش موبنا، دولت پاکستان به بلک‌بری اعلام کرده بود که در صورت ادامه فعالیت‌ها در این کشور می‌بایست به داده‌های ذخیره شده در سرورهای بلک‌بری دسترسی داشته باشد. ولی با مذاکرات صورت گرفته هم‌اکنون دولت پاکستان تصمیم گرفت این دسترسی را کنار بگذارد. لازم به ذکر است بلک‌بری در کشورهای هند، امارات متحده عربی، …

به گزارش موبنا، دولت پاکستان به بلک‌بری اعلام کرده بود که در صورت ادامه فعالیت‌ها در این کشور می‌بایست به داده‌های ذخیره شده در سرورهای بلک‌بری دسترسی داشته باشد. ولی با مذاکرات صورت گرفته هم‌اکنون دولت پاکستان تصمیم گرفت این دسترسی را کنار بگذارد.

لازم به ذکر است بلک‌بری در کشورهای هند، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و اندونزی هم با مشکل مشابه مواجه شده است و ماه گذشته این شرکت مجبور شد سرورهای خود در کشور پاکستان را به طور کامل غیرفعال کند.

مرکز تنظیم قوانین مخابراتی و ارتباطی پاکستان (PTA) ژوئیه ۲۰۱۵ اعلام کرده بود که شرکت مذکور می‌بایست دسترسی به سرور سرویس‌های سازمانی بلک‌بری (BES) که اطلاعات رمزگذاری شده از جمله ایمیل‌ها و پیام‌های فوری را در خود جا داده است، فراهم کند.

شرکت بلک‌بری که پیش‌تر با نام RIM شناخته می‌شد روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بر اساس آخرین توافقات هیچ گونه دسترسی به این اطلاعات ایجاد نمی‌کند و به فعالیت‌های خود در پاکستان ادامه می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا