مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا افتتاح شد

به گزارش موبنا، سردار سرتیپ اشتری گفت: کاربران فضای مجازی می‌توانند شکایت خود را ازطریق مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا پیگیری کنند و ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه پاسخ خود را دریافت کنند. او افزود: این مرکز حاصل سه ماه کار پی در پی مأموران فتاست که با افتتاح آن تمام همشهریان و کاربران فضای …

به گزارش موبنا، سردار سرتیپ اشتری گفت: کاربران فضای مجازی می‌توانند شکایت خود را ازطریق مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا پیگیری کنند و ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه پاسخ خود را دریافت کنند.
او افزود: این مرکز حاصل سه ماه کار پی در پی مأموران فتاست که با افتتاح آن تمام همشهریان و کاربران فضای مجازی می‌توانند با پلیس فتا درارتباط بوده، پیشنهادات و گزارش های خود را به صورت برخط به پلیس اطلاع دهند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: انشاالله یک کارگروه مشترک بین نیروی انتظامی و قوه قضائیه در خصوص جرایم فضای مجازی تشکیل می‌شود تا بتوان به صورت آنلاین به جرایم رسیدگی کرد.
سردار اشتری در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد انتشار عکس یکی از فوتبالیست‌ها در فضای مجازی و اظهارات این فرد مبنی بر شکایت به پلیس فتا گفت: این موضوع در حال رسیدگی در دادسرای رسانه است و هر تصمیمی را که به ما اعلام کنند ما اقدامات لازم را طبق قانون انجام خواهیم داد.
این مقام ارشد انتظامی کشور در مورد استعلامات کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: یکی از ۴ مرجع رسمی پاسخگویی به استعلامات نیروی انتظامی است؛ لیست ثبت‌نامی کاندیداها به ناجا ارجاع شده و هرگونه سوابقی که در پلیس آگاهی، پلیس امنیت و پلیس مبارزه با موادمخدر وجود داشته باشد برای وزارت کشور ارسال کرده‌ایم که این استعلامات مبتنی بر سوابق است.
فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در مورد کنترل محافل انتخاباتی گفت: اگر در هر محفلی تخلفی صورت بگیرد ناجا طبق قانون با آن برخورد می‌‌کند اگر جرم مشهود باشد یا شاکی داشته باشد و این مسئله خاص انتخابات نیست.
سردار اشتری در مورد معاینه فنی خودروها اظهار داشت: به متولیان امر تأکید کرده‌ایم که با دقت لازم و سرعت معاینه فنی را انجام داده و امیدواریم خلأ‌ها حل شود.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در خصوص سرانجام تلگرام گفت: این موضوعات در کارگروه تعیین مصادیق مطرح شده و ما اختلافی در این زمینه نداریم نظرات خود را اعلام کرده‌ایم و در جلسه بعدی ان‌شاءالله نتایج نهایی اعلام می‌شود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا