نخستین عینک هوشمند فیسبوک نیمه دوم ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، خدمات حقیقت مجازی (VR) که از بخش‌‌های نوظهور در عرصه جهانی فناوری محسوب می‌شود، این روزها بسیار رقابتی شده است و شرکت Oculus Rift از زیرمجموعه‌های فیسبوک تصمیم دارد نخستین عینک هوشمند خود با قابلیت نمایش تصاویر در حالت حقیقت مجازی را نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه کند. این شرکت برای …

به گزارش موبنا، خدمات حقیقت مجازی (VR) که از بخش‌‌های نوظهور در عرصه جهانی فناوری محسوب می‌شود، این روزها بسیار رقابتی شده است و شرکت Oculus Rift از زیرمجموعه‌های فیسبوک تصمیم دارد نخستین عینک هوشمند خود با قابلیت نمایش تصاویر در حالت حقیقت مجازی را نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه کند.

این شرکت برای عرضه عینک هوشمند Oculus Touch چند بار تاخیر کرد و این بار به صورت رسمی اعلام شد در شش ماه دوم سال ۲۰۱۶ کاربران جهانی می‌توانند این دستگاه را خریداری کنند.

این شرکت آمریکایی اعلام کرد چند ماه پیش از آنکه عینک هوشمند وارد بازار جهانی شود، پیش‌فروش آن را آغاز می‌کند و تصمیم دارد در فصل سوم سال ۲۰۱۶ این دستگاه را به دست کاربران برساند.

در وبلاگ رسمی این شرکت نوشته شد: «شرکت Oculus به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک طی چند سال اخیر سرمایه‌گذاری‌های فراوانی را انجام داده است تا بتواند کاربران را با دنیای حقیقت مجازی آشنا کند. این شرکت می‌کوشد در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی فروش نخستین عینک هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌های حقیقت مجازی را آغاز کند».

شرکت Oculus توضیح داد که هم‌اکنون نمونه‌های فراوانی از این عینکرا تولید کرده است و هنوز به درستی مشخص نیست مدل نهایی به چه قابلیت‌ها و چه شکل ظاهری روانه بازار می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا