کودک ۷ ساله با iPad پدرش ۶ هزار دلار خرید کرد

به گزارش موبنا، فیصل که مدتی پیش در کنار پدر خود نشسته بود، رمز عبور Apple ID پدر خود را به حافظه سپرد. پدر ۳۲ ساله این کودک که از ماجرا بی‌خبر بود، مانند همیشه وارد iPad خود شد و رمز عبور را در مقابل این کودک وارد کرد. کودک هفت ساله به کمک این …

به گزارش موبنا، فیصل که مدتی پیش در کنار پدر خود نشسته بود، رمز عبور Apple ID پدر خود را به حافظه سپرد. پدر ۳۲ ساله این کودک که از ماجرا بی‌خبر بود، مانند همیشه وارد iPad خود شد و رمز عبور را در مقابل این کودک وارد کرد.

کودک هفت ساله به کمک این رمز عبور وارد تبلت پدرش شد و از این طریق بین تاریخ ۱۳ تا ۱۸ دسامبر ۶۵ نقل و انتقال مالی را انجام داد.

او در این اقدام سراغ بازی‌های پولی رفت و به عنوان مثال بازی Jurassic World را اجرا کرد، بازی Dino Bucks را به‌روز کرد و ناآگاهانه هزینه زیادی روی دست پدرش گذاشت.

«محمد شوگا» پدر این کودک که در مغازه فرش‌فروشی کار می‌کند، زمانی که قصد خرید یک کالا را داشت متوجه شد حساب بانکی او خالی شده است. او پس از بررسی بیشتر دریافت که فرزندش در دوره زمانی ۶ روزه بیش از ۵۹۰۰ دلار از حساب بانکی او خرید کرده است.

اپل در مرحله نخست به محمد گفت هیچ تضمینی وجود ندارد که این رقم به او بازگردد. او با ارسال پست الکترونیکی به شرکت اپل گفت که به این پول نیاز دارد تا برای خانواده‌اش هدیه کریسمس تهیه کند. سپس با گذشت چند روز شرکت اپل تمام پول پرداخت شده را به محمد ۳۲ ساله بازگرداند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا