این سه نفر عاشق زمستان هستند + عکس

موبنا -«آستین»، «کانر» و «تروور» سه برادری هستند که علاقه عجیبی به ساختن آدمک‌های برفی دارند. این برادران که اهل مینیسوتای آمریکا هستند، هر زمستان در حیاط خانه‌شان آدم‌برفی می‌سازند؛ اما مجسمه های امسال آنها با سال‌های پیش متفاوت است. این پسرها کار خود را با انباشتن برف‌های خام آغاز و سپس با دقت شروع به حجاری کردن همان برف‌ها برای رسیدن …

موبنا -«آستین»، «کانر» و «تروور» سه برادری هستند که علاقه عجیبی به ساختن آدمک‌های برفی دارند. این برادران که اهل مینیسوتای آمریکا هستند، هر زمستان در حیاط خانه‌شان آدم‌برفی می‌سازند؛ اما مجسمه های امسال آنها با سال‌های پیش متفاوت است. این پسرها کار خود را با انباشتن برف‌های خام آغاز و سپس با دقت شروع به حجاری کردن همان برف‌ها برای رسیدن به شکل مورد نظر خود کردند. مجسمه های بچه های خوش ذوق شبیه آدم‌برفی‌هایی نیستندکه تا به حال دیدیم. یکی از این مجسمه ها که یک لاک‌پشت دریایی است ۳ متر طول دارد.

این کار هفته‌ها به طول انجامید. آن‌ها برای ساخت این مجسمه‌های برفی خیلی جدی کار کردند به طوری‌که تنها برای ساختن لاک‌پشت برفی بیش از ۳۰۰ ساعت کارکردند. این سه برادر برای ساخت این آدم‌برفی‌های غول‌پیکر از چهار سال پیش برنامه‌ریزی کرده‌ بودند!

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-1

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-6

نوشته های مشابه

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-7

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-3

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-5

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-2

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-4

giant-snow-sculptures-bartz-brothers-8

 منبع: مجله مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا