فقر و بیکاری بزرگترین مشکل جامعه ماست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ، حجت الاسلام جدائی امام جمعه بخش اسالم در خطبه دوم نماز جمعه امروز این بخش با تقدیر وتشکر از برگزار کنندکان جشن های هفته وحدت در بخش اسالم گفت: با اطمینان و یقین عرض می کنم که جشن وحدت در اسالم امسال …

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ، حجت الاسلام جدائی امام جمعه بخش اسالم در خطبه دوم نماز جمعه امروز این بخش با تقدیر وتشکر از برگزار کنندکان جشن های هفته وحدت در بخش اسالم گفت: با اطمینان و یقین عرض می کنم که جشن وحدت در اسالم امسال نسبت به سال های گذشته بسیار با شکوه تر از سال های قبل شد و حتی چندین برنامه خارج از برنامه شهرستانی هم اجراء شد.

جدائی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی این عید را به همه هموطنان عزیز مسیحی تبریک گفته و آرزوی سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای این عزیزان داشتند..

حجت الاسلام جدائی با اشاره به اولین سالگرد اقامه نماز جمعه در بخش اسالم گفت :

بنده اون روز شیرین و حماسی و بیاد ماندنی را هرگز فراموش نمی کنم

نوشته های مشابه

آن روزی که شیعه و سنی شاد بودند و شادی می کردند، آن روزی که اهل سنت چند گوسفند قربانی کردند و آن روزی که بزرگان ، روحانیون ، مسئولان و اقشار مختلف مردم ، باحضور پر شورشان ، نماز جمعه بخش اسالم را افتتاح کردند.

وی ادامه داد: به لطف الهی ، توانستم تا امروز ۵۳ خطبه نماز جمعه را بدون تعطیلی اقامه کنم

اگر دستگاه امامت جمعه ونمازهای جمعه از انقلاب گرفته شود یقیناً به انقلاب لطمه ای سخت خواهد خورد.

از مردم عزیزمان مصراً می خواهم برای کوری چشم دشمن نماز جمعه را با شکوه تر کنند.

نماز جمعه و اقامه آن از وظایف حاکم و از شئون حاکم اسلامی است ..

امام جمعه اسالم در ادامه خطبه دوم با اشاره به موضوع فقر و بیکاری گفت: احساس و باور من این است که کار های حاشیه ای و یا حاشیه های سیاسی ، به ما و مسئولین ما فرصت نمی دهد که بنشینیم و یک فکر اساسی برای رفع فقر و بیکاری بکنیم .

به نظر بنده ، فقر و بیکاری بزرگترین مشکل جامعه ماست .

اسالم باید به بهشت روی زمین تبدیل شود ؛ چون اسالم این لیاقت را دارد .

– سرمایه گذاران بومی باید حداقل به خاطر تعصّبی که به وطن و زادگاهشان دارند ، باید بیایند و تکلیف املاکشان را مشخص کنند ، باید املاکی را که ویرانه مانده ، املاکی را که خرابه مانده ، این ها را آباد کنند یا واگذار کنند .

– در زمینه صنعت توریسم و ساحل در واقع تا به حال کار چندان اساسی انجام نشدهاست

– اسالم یک ساحل درست حسابی ندارد ، اسالم حتی ساحلی ندارد که مثل گیسوم بتواند برای صد ها نفر حد اقل در ۶ ماه بهار و تابستان اشتغال ایجاد کند.

ما در زمینه توریسم نیاز به همفکری بیش تر و تلاش و دلسوزی بیش تر و کار های جدی تری هستیم.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا