راههای روستایی بسته شده باز گشایی شد

به گزارش ذاکرنیوز از سنندج، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه این تعداد روستا در شهرستان های سقز، دیواندره و بیجار واقع شده است گفت: عوامل راهداری عملیات برف روبی را از صبح پنجشنبه و بعد از بارش برف آغاز کردند و موفق به بازگشایی راه تمام روستاها شدند. وی …

به گزارش ذاکرنیوز از سنندج، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه این تعداد روستا در شهرستان های سقز، دیواندره و بیجار واقع شده است گفت: عوامل راهداری عملیات برف روبی را از صبح پنجشنبه و بعد از بارش برف آغاز کردند و موفق به بازگشایی راه تمام روستاها شدند.
وی با بیان اینکه اکنون تمام راه های اصلی و فرعی به غیر از راه فرعی حسین آباد – دهگلان باز و راه های روستایی بسته نیز بازگشایی شده اند افزود: اما با توجه به کولاک شدید، گاهی مسیرهای روستایی بازهم بسته می شود.وی اظهار کرد: عوامل راهداری به صورت شبانه روزی در تمام راهدارخانه های استان حضور دارند.
وی همچنین اضافه کرد: مردم در صورت نیاز به کسب اطلاعات از آخرین وضعیت ترافیکی راه ها می توانند با تلفن گویای ١٤١ مرکز مدیریت راه های راه و شهرسازی تماس بگیرند.
مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان در ادامه با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی استان کردستان در خصوص شروع موج جدید بارشی از شامگاه پنجشنبه و همچنین کولاک شدید، از مردم خواست سفرهای غیر ضروری خود بویژه در ساعات شب را طی روزهای آینده لغو کنند و در صورت ضرورت، خودرو خود را مجهز به زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا