شورای نگهبان از داوطلبان مجلس آزمون بگیرد

به گزارش ایرنا ، حسام الدین آشنا در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت : داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان باید آزمون کتبی و شفاهی بدهند تا شورای نگهبان صلاحیت فقهی آنان را احراز کند. شورای نگهبان روز سه شنبه پانزدهم دی ماه ۱۳۹۴ ساعت ۸ صبح را زمان آزمون از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری …

به گزارش ایرنا ، حسام الدین آشنا در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت : داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان باید آزمون کتبی و شفاهی بدهند تا شورای نگهبان صلاحیت فقهی آنان را احراز کند.
شورای نگهبان روز سه شنبه پانزدهم دی ماه ۱۳۹۴ ساعت ۸ صبح را زمان آزمون از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده است. این آزمون در دبیرخانه شورا در میدان رسالت قم برگزار می شود.
آشنا ادامه داد: پیشنهاد می کنم شورای نگهبان از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم در زمینه آشنایی با قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی آزمونی بگیرد؛ مگر نه این است که برای احراز شرایط لازم برای رانندگی موتور و ماشین هم باید امتحان داد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند برگزار می شود.
۱۲ هزار و ۱۲۳نفر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند که از این تعداد هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۲۳ نفر نیز از اقلیت های دینی بوده اند.
منبع: ایرنا
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا