امام جمعه ابرکوه:دستور رئیس جمهور به وزیر دفاع ستودنی است

به گزارش «تابناک یزد،»، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد:این دستور در اجرای افزایش توان موشکی کشور و تو دهنی به آمریکایی های یاوه گو است. وی افزود: کنفراس وحدت اسلامی درتهران کاری بسیار خوب ، ارزشمند و وحدت آفرین در برابر تفرقه افکنی های امریکا و غرب …

به گزارش «تابناک یزد،»، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد:این دستور در اجرای افزایش توان موشکی کشور و تو دهنی به آمریکایی های یاوه گو است.
وی افزود: کنفراس وحدت اسلامی درتهران کاری بسیار خوب ، ارزشمند و وحدت آفرین در برابر تفرقه افکنی های امریکا و غرب بود.
حسینی ادامه داد: بمباران شبانه روزی یمن، اوضاع سوریه، عراق، لیبی، نیجریه و بحرین کینه توزیهای پیاپی علیه ملت ایران و امروز هم نقشه های خصمانه پسا برجام و دستبرد به اموال و دارایی های ملت ایران ،اینها همه و همه گویای این است که امریکا آدم نخواهد شد.
وی تصریح کرد: ملت ایران باید فریادش را علیه این گرگ ستمکار و عقرب جرار در جهان رساتر کند و این عفریت استعمار را در نزد جهانیان روز به روز منفورتر نماید .
امام جمعه ابرکوه باگرامیداشت یاد و خاطره سفرمقام معظم رهبری در۱۵ دی ماه ۸۶ به این شهرستان خاطرنشان کرد: سفر پرخیر برکت ایشان به این شهرستان بعنوان بزرگترین رویداد فرهنگی، معنوی، اجتماعی بود که برای همیشه در تاریخ ابرکوه ثبت و ماندگار شد.
منبع: ايرنا
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا