خبر تجاوز اتباع خارجی به دختری در یزد کذب محض است

به گزارش «تابناک یزد،»، محمد علی طالبی افزود:انتشار خبری در سایت ها و بویژه شبکه های مختلف اجتماعی در ارتباط با تجاوز اتباع خارجه به دختر ۱۶ساله، کذب است و به نظر می رسد این خبر با هدف منتشر می شود. وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز چنین خبری درست در هفته وحدت …

به گزارش «تابناک یزد،»، محمد علی طالبی افزود:انتشار خبری در سایت ها و بویژه شبکه های مختلف اجتماعی در ارتباط با تجاوز اتباع خارجه به دختر ۱۶ساله، کذب است و به نظر می رسد این خبر با هدف منتشر می شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز چنین خبری درست در هفته وحدت منتشر شده بود ، اظهار داشت:هیچگونه موردی در این رابطه رخ نداده و این خبر از اساس کذب است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: هدف از نشر این خبر کذب در شبکه های اجتماعی چیزی جز تشویش اذهان عمومی و ایجاد تفرقه بین جامعه و اتباع خارجی نیست و همه اقشار مختلف باید مواظب باشند تا وسیله ای برای نشر و گسترش این خبر دروغ نباشند.
طالبی اظهار داشت: از شهروندان یزدی و هموطنان سراسر کشور درخواست داریم به اخباری که از منابع غیررسمی اعلام می شود توجه نکرده و از باز ارسال و دامن زدن به این گونه شایعات که سبب برهم زدن آرامش عمومی می شود خودداری نمایند.
در سال گذشته و همچنین اخیرا خبری در سایت ها و شبکه های مختلف اجتماعی مبنی بر تجاوز اتباع خارجه به دختر ۱۶ساله در بلوار استقلال یزد،منتشر شده و با تحریک احساسات ملی و قومی از مخاطبان می خواهد برای بازنشر این خبر دروغ تلاش کنند.
منبع: ايرنا
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا