گوشی جدید لنوو مجهز به بهترین نمایشگر لمسی جهان

به گزارش موبنا، شرکت چینی لنوو در آخرین آگهی تبلیغاتی خود در کشور هند اعلام کرد که این گوشی هوشمند جدید با نمایشگر پیشرفته و باکیفیت می‌تواند گوی سبقت را از همه گوشی‌ها برباید و البته، قابلیت‌های نمایشگر این محصول فقط به پیکسل بیشتر مربوط نمی‌شود. طی چند هفته اخیر آگهی‌های تبلیغاتی فراوان در مورد …

به گزارش موبنا، شرکت چینی لنوو در آخرین آگهی تبلیغاتی خود در کشور هند اعلام کرد که این گوشی هوشمند جدید با نمایشگر پیشرفته و باکیفیت می‌تواند گوی سبقت را از همه گوشی‌ها برباید و البته، قابلیت‌های نمایشگر این محصول فقط به پیکسل بیشتر مربوط نمی‌شود.

طی چند هفته اخیر آگهی‌های تبلیغاتی فراوان در مورد گوشی هوشمند K4 Note منتشر شده و صفحه رسمی لنوو در شبکه اجتماعی توئیتر هم اطلاعات جدیدی در مورد این محصول ارایه داده است.

شرکت لنوو هفته گذشته تایید کرد که این گوشی هوشمند حسگر هوشمند تشخیص اثر انگشت دارد و برای آن از فناوری ارتباطی کوتاه‌بورد NFC هم استفاده شده است. همچنین قرار است این گوشی هوشمند بزرگ با رم ۳ گیگابایتی عرضه شود.

گوشی هوشمند K3 Note که مدل قبلی این دستگاه محسوب می‌شود سال گذشته در تاریخ ۵ ژانویه روانه بازار شد و این بار هم برای تاریخ مشابه شرکت لنوو یک کنفرانس مطبوعاتی را در شهر دهلی نو ترتیب داده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا