بهترین گوشی ZTE هفته آینده با نمایشگر خمیده معرفی می‌شود

به گزارش موبنا، این آگاهی تبلیغاتی مربوط به کنفرانس ویژه‌ای است که شرکت ZTE قصد دارد در تاریخ ۵ ژانویه آن را برگزار کند و بر اساس آن گفته شده است که یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت معرفی می‌شود. کارشناسان می‌گویند که در این برنامه از گوشی هوشمند Nubia Z11 به عنوان پرچمدار بعدی …

به گزارش موبنا، این آگاهی تبلیغاتی مربوط به کنفرانس ویژه‌ای است که شرکت ZTE قصد دارد در تاریخ ۵ ژانویه آن را برگزار کند و بر اساس آن گفته شده است که یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت معرفی می‌شود.

کارشناسان می‌گویند که در این برنامه از گوشی هوشمند Nubia Z11 به عنوان پرچمدار بعدی محصولات ZTE رونمایی می‌شود. این گوشی‌ هوشمند از ماه‌ها قبل مورد توجه مراکز خبری قرار گرفته بود.

گوشی هوشمند Z11 نمایشگر خمیده ۵.۲ اینچی با کیفیت QHD را در خود جا داده است و دوربین دیجیتالی ۲۰.۷ مگاپیکسلی به همراه فلش LED را شامل می‌شود که البته دوربین سلفی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی را شامل می‌شود و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و تراشه Snapdragon 820 اشاره کرد.

شرکت ZTE به تازگی با پرداخت ۲ میلیون دلار سایت اینترنتی nubia.com را خریداری کرد تا سری گوشی‌های Nubia خود را از این طریق به صورت گسترده تبلیغ کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا