ناسا ساخت خانه روی کره مریخ را آغاز کرد

به گزارش موبنا، هم‌اکنون در گزارش‌های جدیدتر مشخص شد ۵۵ میلیون دلار از رقم یاد شده برای راه‌اندازی پروژه‌ای است که ناسا بر اساس آن قصد ساخت اقامتگاه و خانه روی کره مریخ را دارد. خبرگزاری SpaceNews در این خصوص اعلام کرد سازمان فضایی ناسا تا سال ۲۰۱۸ نمونه اولیه اقامتگاه‌های روی مریخ را ارایه …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون در گزارش‌های جدیدتر مشخص شد ۵۵ میلیون دلار از رقم یاد شده برای راه‌اندازی پروژه‌ای است که ناسا بر اساس آن قصد ساخت اقامتگاه و خانه روی کره مریخ را دارد.

خبرگزاری SpaceNews در این خصوص اعلام کرد سازمان فضایی ناسا تا سال ۲۰۱۸ نمونه اولیه اقامتگاه‌های روی مریخ را ارایه می‌دهد. بر اساس لایحه تصویب شده در کنگره آمریکا، همچنین قرار است ناسا پس از گذشت ۱۸۰ روز از آغاز پروژه جزییات کامل را در اختیار کنگره بگذارد.

ناسا هم‌اکنون همکاری‌هایی را با شرکت‌های بزرگی چون Boeing و Bigelow Aerospace آغاز کرده است تا تمام جزییات مربوط به ساخت اقامتگاه روی سیاره مریخ را بررسی کند. ولی با تصوب قانون جدید این سازمان فضایی مجبور است به فعالیت‌های خود سرعت بخشد تا بتوانند اهداف کنگره را محقق سازد.

مدیر ایستگاه بین‌المللی فضایی از زیرمجموعه‌های ناسا در این خصوص گفت هنوز خیلی زود است که بتوان شکل واقعی خانه‌های روی کره مریخ را مجسم کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا