فروش گسترده اینترنتی لوازم خانگی در ۱تماس

به گزارش موبنا به نقل از وبلاگ۱تماس، بیشتر لوازم خانگی پارس خزر از جمله اتو، بخارپز، سرخ کن، جاروشارژی و غیره با تخفیف ۵ تا ۱۳ درصدی برای عموم مشتریان ۱تماسی قابل عرضه است. از محصولاتی که با تخفیف فوق در این فروشگها اینترنتی قرار گرفته است می توان به Pars Khazar DMC-181P Rice Cooker …

به گزارش موبنا به نقل از وبلاگ۱تماس، بیشتر لوازم خانگی پارس خزر از جمله اتو، بخارپز، سرخ کن، جاروشارژی و غیره با تخفیف ۵ تا ۱۳ درصدی برای عموم مشتریان ۱تماسی قابل عرضه است.
از محصولاتی که با تخفیف فوق در این فروشگها اینترنتی قرار گرفته است می توان به Pars Khazar DMC-181P Rice Cooker با قیمت ۲,۹۴۰,۰۰۰ ریال ، Pars khazar Sanwich Maker SM850P با قیمت ۱,۱۷۰,۰۰۰ ریال، Pars Khazar SI-DS-501 Steam Iron با قیمت ۱,۱۹۰,۰۰۰ ریال، Pars Khazar JC-700P Juicer با قیمت ۱,۱۴۰,۰۰۰ ریال، Pars Khazar MG-1500SP Meat Mincers با قیمت ۳,۲۶۰,۰۰۰ ریال و Pars Khazar VC-808 Vacuum Cleaner با قیمت ۳,۴۳۰,۰۰۰ ریال اشاره کرد.
Pars Khazar Naget ZG10A Fryer با قیمت ۱,۳۳۰,۰۰۰ ریال، Pars Khazar RCSC101 RiceCooker با قیمت ۱,۳۶۰,۰۰۰ ریال، Pars Khazar RC-61 Tyan Rice Cooker با قیمت ۱,۶۰۰,۰۰۰ ریال، Saya HVC-414 Chargeable Vaccum Cleaner با قیمت ۱,۰۸۰,۰۰۰ ریال، Pars Khazar SI-S411 Steam Iron با قیمت ۹۷۰,۰۰۰ ریال و Pars Khazar BG-310P Blender با قیمت ۱,۱۷۰,۰۰۰ ریال از جمله محصولات پارس خزری هستند که با تخفیف ۱۵ درصدی در فروشگاه اینترنتی ۱ تماس قرار گرفته است.
گفتنی است که خرید محصولات از فروشگاه اینترنتی ۱ تماس علاوه بر ارایه گارانتی رسمی ارسال رایگان را برای مشتریان به همراه می آورد.
کاربران در صورت خرید محصولات پارس خزر می توانند به اینجا مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا