تصاویر Lumia 850 مایکروسافت لو رفت

به گزارش موبنا، این بار منابع آگاه موفق شدند تصاویری از شکل ظاهری بدنه این گوشی و قاب محافظ آن به دست آورند. البته این تصاویر امکانات داخلی گوشی را نمایان نمی‌کند، ولی این مطلب را تایید می کند که مایکروسافت گام‌های اصلی برای تولید Lumia 850 را پشت‌سر گذاشته است. بر اساس گزارش‌های منتشر …

به گزارش موبنا، این بار منابع آگاه موفق شدند تصاویری از شکل ظاهری بدنه این گوشی و قاب محافظ آن به دست آورند. البته این تصاویر امکانات داخلی گوشی را نمایان نمی‌کند، ولی این مطلب را تایید می کند که مایکروسافت گام‌های اصلی برای تولید Lumia 850 را پشت‌سر گذاشته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل را در خود جا داده است و دوربین اصلی آن با کیفیت ۱۰ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند که البته این دوربین به لنز Zeiss و فلش LED مجهز شده است.

گوشی جدید مایکروسافت تراشه مرکزی Snapdragon 410 را در خود جا داده است و همراه با یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۶۵۰ میلی‌آمپری نیاز کاربران را برطرف می‌کند. روی این گوشی هوشمند ارزان قیمت سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است.

آخرین عکس‌های منتشر شده نشان می‌دهد که مایکروسافت مدل‌های اولیه این محصول را در دو رنگ سبز و آبی تکمیل کرده است. پیش‌بینی می‌شود در فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت رسمی از این گوشی هوشمند رونمایی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا