Galaxy A9 سامسونگ را ۵۰۰ دلار بخرید

به گزارش موبنا، شعبه چینی سامسونگ در صفحه اختصاصی خود روی شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعاتی را در مورد قیمت این محصول منتشر کرد. در این مطلب گفته شد گوشی هوشمند مذکور با قیمت ۳۱۹۹ یوان در کشور چین فروخته می‌شود که به عبارت دیگر می‌توان قیمت جهانی دستگاه را ۴۹۵ دلار برآورد کرد. با …

به گزارش موبنا، شعبه چینی سامسونگ در صفحه اختصاصی خود روی شبکه اجتماعی چینی Weibo اطلاعاتی را در مورد قیمت این محصول منتشر کرد.

در این مطلب گفته شد گوشی هوشمند مذکور با قیمت ۳۱۹۹ یوان در کشور چین فروخته می‌شود که به عبارت دیگر می‌توان قیمت جهانی دستگاه را ۴۹۵ دلار برآورد کرد.

با پرداخت این رقم گوشی هوشمندی در اختیار شما قرار می‌گیرد که تراشه مرکزی Snapdragon 625 را در خود جا داده است و نمایشگر ۶ اینچی آن از نوع AMOLED است. این نمایشگر می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد.

این گوشی جدید سامسونگ رم ۳ گیگابایتی را شامل می‌شود و همراه با حافظه داخلی ۳۲ گیگابیتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD به دست کاربران می‌رسد.

دوربین اصلی گوشی با کیفیت ۲۱ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند و دوربین سلفین آن هم حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. برای این دستگاه باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است و نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید آن پس از عرضه عمومی می‌تواند به نسخه ۶.۰ به‌روزرسانی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا