با نخستین حلقه جادویی جهان آشنا شوید

به گزارش موبنا، حق امتیازی که سامسونگ به تازگی ثبت کرده است، خبر از تولید چنین حلقه‌ای را در شرکت کره‌ای می‌دهد. این حلقه جادویی می‌تواند به عنوان دستگاه کنترلی برای گوشی هوشمند، رایانه لوحی، گیرنده تلویزیونی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی خانگی باشد. مهم‌ترین روش به کارگیری قابلیت‌های حلقه جادوی چرخش آن است. چرخش حلقه …

به گزارش موبنا، حق امتیازی که سامسونگ به تازگی ثبت کرده است، خبر از تولید چنین حلقه‌ای را در شرکت کره‌ای می‌دهد. این حلقه جادویی می‌تواند به عنوان دستگاه کنترلی برای گوشی هوشمند، رایانه لوحی، گیرنده تلویزیونی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی خانگی باشد.

مهم‌ترین روش به کارگیری قابلیت‌های حلقه جادوی چرخش آن است. چرخش حلقه به سمت چپ یا راست می‌تواند امکانات مختلف آن را در اختیار کاربران بگذارد و اگر شما در هر دستگاه الکترنیکی یک نمایشگر مقابل خود داشته باشید، با چرخش حلقه می‌توانید مدیریت آن را در اختیار بگیرید.

این حلقه جادویی حتی می‌تواند برای مدیریت منوهای پیچیده هم مورد استفاده قرار بگیرد و نسبت به فناوری‌های پوشیدنی کنونی قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

سامسونگ در حق امتیاز خود امکاناتی برای حلقه جادویی در نظر گرفته است که به کمک آن می‌توان شبکه‌های تلویزیونی را عوض کرد، چراغ‌های خانه را خاموش کرد، تماس تلفنی برقرار کرد، وارد شبکه‌های اجتماعی شد و کلیه نیازهای روزمره را پاسخ گفت.

ساعت مچی هوشمند Gear S2 سامسونگ با این حلقه جادویی سازگاری دارد و می‌تواند به عنوان یک ابزار مکمل در کنار این حلقه مورد استفاده قرار بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا