Galaxy S7 در سه اندازه عرضه می‌شود: ۵.۱، ۵.۵ و ۶ اینچ

به گزارش موبنا، این مرکز برای نخستین بار اندازه‌های دقیق نمایشگرهای خانواده Galaxy S7 را اعلام کرد و به گمانه‌زنی‌های مختلف در این زمینه پایان داد. این طور که گفته می‌شود مدل اصلی گوشی هوشمند Galaxy S7 نمایشگر ۵.۱ اینچی دارد و برای آن گزینه ویژه با لبه‌های خمیده در نظر گرفته نشده است. مدل …

به گزارش موبنا، این مرکز برای نخستین بار اندازه‌های دقیق نمایشگرهای خانواده Galaxy S7 را اعلام کرد و به گمانه‌زنی‌های مختلف در این زمینه پایان داد.

این طور که گفته می‌شود مدل اصلی گوشی هوشمند Galaxy S7 نمایشگر ۵.۱ اینچی دارد و برای آن گزینه ویژه با لبه‌های خمیده در نظر گرفته نشده است.

مدل دیگر این دستگاه که با نام Galaxy S7 edge شناخته می‌شود به نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی مجهز شده است و البته احتمال دارد این مدل نمایشگر خمیده داشته باشد.

مدل دیگر این دستگاه Galaxy S7+ نامگذاری شده است که این محصول همراه با نمایشگر ۶ اینچی عرضه می‌شود و به احتمال قوی همراه با دو نمایشگر مجزا به دست کاربران می‌رسد.

بر این اساس می‌توان گفت که سامسونگ پرچمدار بعدی گوشی‌های خود را در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ طراحی کرده است تا عموم کاربران بتوانند گزینه مورد نظر خود را به راحتی از بین آنها انتخاب کنند. دو مدل متوسط و بزرگ نمایشگر خمیده دارند و شکل ظاهری آنها تقریبا مشابه مدل کنونی است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا