Lumia 950 برای آمریکایی‌ها رایگان شد

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربران آمریکایی که قصد داشتند این گوشی هوشمند را از طریق شرکت مخابراتی AT&T خریداری کنند، هم‌اکنون می‌توانند بدون پرداخت پول و از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون گوشی مذکور را در اختیار بگیرند. شرکت آمازون اعلام کرد از این پس کلیه کاربران می‌توانند Lumia 950 مایکروسافت را به صورت …

به گزارش موبنا، آن دسته از کاربران آمریکایی که قصد داشتند این گوشی هوشمند را از طریق شرکت مخابراتی AT&T خریداری کنند، هم‌اکنون می‌توانند بدون پرداخت پول و از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون گوشی مذکور را در اختیار بگیرند.

شرکت آمازون اعلام کرد از این پس کلیه کاربران می‌توانند Lumia 950 مایکروسافت را به صورت رایگان در اختیار بگیرند و در عوض یک قرارداد مخابراتی دو ساله با AT&T منعقد کنند.

لازم به ذکر است که تا پیش از این کاربرانی که قصد خرید Lumia 950 از طریق شرکت مخابراتی AT&T را داشتند می‌بایست ۱۵۰ دلار پرداخت می‌کردند و سپس به صورت ماهانه در دوره زمانی دو ساله هزینه مشخص را می‌پرداختند.

البته شرکت آمازون توضیح داده است که طرح عرضه رایگان Lumia 950 فقط برای مدل مشکی این دستگاه با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت اجرا می‌شود.

این گوشی هوشمند در سایت اینترنتی مایکروسافت با قیمت ۵۵۰ دلار به فروش می‌رسد که البته این رقم نسبت قیمت اصلی دستگاه یعنی ۶۰۰ دلار تخفیف ۵۰ دلاری را شامل شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا