Galaxy S6 سامسونگ بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ شناخته شد

به گزارش موبنا، این انتخاب را کاربران جهانی انجام دادند و نظرسنجی مربوطه توسط مرکز GSMArena صورت گرفت. در پایان این پرچمدار کره‌ای توانست بیشتر از یک‌سوم آرا را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین گوشی سال برگزیده شود. در رتبه دوم این لیست گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی قرار گرفت و گوشی …

به گزارش موبنا، این انتخاب را کاربران جهانی انجام دادند و نظرسنجی مربوطه توسط مرکز GSMArena صورت گرفت. در پایان این پرچمدار کره‌ای توانست بیشتر از یک‌سوم آرا را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترین گوشی سال برگزیده شود.

در رتبه دوم این لیست گوشی هوشمند Xperia Z5 سونی قرار گرفت و گوشی هوشمند آیفون ۶s هم توانست رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. البته محصول سونی با یک درصد بیشتر توانست عنوان دوم را از آن خود کند.

گوشی هوشمند LG G4 رتبه چهارم این لیست را به خود اختص داد و از هر ۱۰ نفری که در سال ۲۰۱۵ میلادی گوشی جدید خریداری کردند، یک نفر اعلام کرد که LG G4 را در اختیار گرفته است.

همچنین، ۸ درصد کاربرانی که در این نظرسنجی حضور داشتند اعلام کردند Lumia 950 مایکروسافت را خریده‌اند که این آمار هم قابل ملاحظه بوده است.

در این نظرسنجی گوشی‌های LG Nexus 5X، P8 هوواوی و HTC One M9+ Supreme Camera هم از جانب کاربران جهانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا