Galaxy S7 اندکی گران‌تر با اسکنر چشم عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، اگر گزارش منتشر شده از سوی این منابع آگاه درست باشد سامسونگ در نظر دارد قیمت سری گوشی‌های Galaxy S7 را نسبت به مدل کنونی اندکی گران‌تر کند. «ایوان بلاس» یکی از این منابع آگاه که در حساب کاربری معروف evleaks@ توئیتر هم مطلب منتشر می‌کند توضیح داد که در سال ۲۰۱۶ …

به گزارش موبنا، اگر گزارش منتشر شده از سوی این منابع آگاه درست باشد سامسونگ در نظر دارد قیمت سری گوشی‌های Galaxy S7 را نسبت به مدل کنونی اندکی گران‌تر کند.

«ایوان بلاس» یکی از این منابع آگاه که در حساب کاربری معروف evleaks@ توئیتر هم مطلب منتشر می‌کند توضیح داد که در سال ۲۰۱۶ مدل‌های مختلف این گوشی هوشمند عرضه می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به Galaxy S7، Galaxy S7 edge، Galaxy S7 edge Plus و Galaxy S7 Plus اشاره کرد.

ولی به هر حال سامسونگ تصمیم گرفته است میانگین قیمت این دستگاه را نسبت به مدل کنونی اندکی بیشتر کند. زیرا این گوشی هوشمند اسکنر مخصوص تشخیص عنبیه چشم را هم شامل می‌شود تا آخرین فناوری بیومتریک جهان برای تقویت سیستم امنیتی گوشی مورد استفاده قرار گیرد.

قرار است این اسکنر هوشمند در دو مدل Galaxy S7 و Galaxy S7 Plus به کار گرفته شود. تصاویری که منتشر شده است هم نشان می‌دهد که سامسونگ در مدل‌های اولیه این محصول اسکنر یاد شده را به کار گرفته است.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است از این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۱ فوریه یک روز قبل از آغاز به کار بزرگترین گردهمایی موبایلی جهان موسوم به MWC 2016 در بارسلونای اسپانیا رونمایی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا