HTC به جنگ گوشی‌های چینی ارزان می‌رود

به گزارش موبنا، این شرکت نه تنها در بازار گوشی‌های هوشمند پیشرفته با سامسونگ و اپل رقابت قابل ملاحظه‌ای انجام نداده است،‌ بلکه در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان‌ قیمت هم نتوانسته است در مقابل شرکت‌های چینی مانند شیائومی و هوواوی حرفی برای گفتن داشته باشد. به هر حال با کسب درآمدهای ضعیف و نتایج پایین‌تر …

به گزارش موبنا، این شرکت نه تنها در بازار گوشی‌های هوشمند پیشرفته با سامسونگ و اپل رقابت قابل ملاحظه‌ای انجام نداده است،‌ بلکه در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان‌ قیمت هم نتوانسته است در مقابل شرکت‌های چینی مانند شیائومی و هوواوی حرفی برای گفتن داشته باشد.

به هر حال با کسب درآمدهای ضعیف و نتایج پایین‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی، این شرکت تایوانی به این نتیجه رسیده است که باید با شرکت‌های چینی و گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت وارد رقابت شود.

شرکت HTC هم اکنون گوشی هوشمند One X9 را با امکانات پیشرفته و قیمت ارزان روانه بازار جهانی کرده است تا از این طریق محصولات دو شرکت شیائومی و هوواوی را به چالش بکشد. این گوشی که تنها چند هفته از زمان معرفی رسمی آن می‌گذرد در آمریکا مورد استقبال گسترده قرار گرفته است و کاربران تمایل زیادی برای خرید آن نشان می‌دهد.

گوشی هوشمند جدید HTC که باتری پرقدرت ۲۳۹۹ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود تنها ۳۷۰ دلار قیمت دارد به همین خاطر می‌تواند در مقابل گوشی‌های پیشرفته چینی رقابت کند.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با تراکم تصویر ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ مربع را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای MediaTek X10 و رم ۳ گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی تایوانی جدید شامل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت microSD می‌شود و کاربران می‌توانند تا کارت حافظه ۲ ترابایتی را هم در آن استفاده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا