کنسول بازی نینتندو رنگارنگ شد

به گزارش موبنا، این کنسول بازی هم‌اکنون به صورت پراکنده در بازار جهانی فروخته می‌شود. ولی کاربران ژاپنی از امروز می‌توانند آن را در چهار رنگ قرمز، سبز آبی و زرد خریداری کنند. شرکت نینتندو که این روزها بازنده اصلی در بازار جهانی بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و سهم خود را به Xbox One مایکروسافت …

به گزارش موبنا، این کنسول بازی هم‌اکنون به صورت پراکنده در بازار جهانی فروخته می‌شود. ولی کاربران ژاپنی از امروز می‌توانند آن را در چهار رنگ قرمز، سبز آبی و زرد خریداری کنند.

شرکت نینتندو که این روزها بازنده اصلی در بازار جهانی بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و سهم خود را به Xbox One مایکروسافت و PlayStation 4 سونی باخته است، تلاش می‌کند بار دیگر محبوبیت از دست رفته را به دست آورد.

اگرچه مدل قرمز و آبی این کنسول بازی همراه از سال گذشته در برخی کشورها فروخته می‌شوند، ولی شرکت ژاپنی نینتندو چهار رنگ زرد، سبز، قرمز و آبی را برای این دستگاه در نظر گرفته است تا آن را به صورت گسترده عرضه کند و از این طریق توجه کاربران را به خود جلب کند.

آن دسته از کاربرانی که این کنسول بازی رنگارنگ را خریداری کنند، کد ویژه Pokémon Mew برای بارگذاری رایگان بازی‌های Omega Ruby، Alpha Sapphire، Pokémon X و Pokémon Y را هم در اختیار می‌گیرند که البته می‌توانند این بازی‌ها را به صورت رایگان روی دیگر کنسول‌های شرکت نینتندو هم اجرا کنند.

این کنسول بازی هم‌اکنون با قیمت ۹۹۸۰ ین ژاپن معادل ۸۳ دلار در این کشور فروخته می‌شود و قرار است که از تاریخ ۲۷ فوریه در دیگر کشورهای جهان هم عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا