نخستین عینک هوشمند HTC مجوزهای ورود به بازار را دریافت کرد

به گزارش موبنا، خانم وانگ در این صحبت‌ها به عینک هوشمند Vive VR اشاره کرد و توضیح داد این دستگاه که عکس‌های غیررسمی آن در رسانه‌های خبری منتشر شده است، می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت را در اختیار کاربران جهانی بگذارد و آنها را با دنیال متفاوت فناوری روبرو کند. کمیسیون فدرال بازرگانی آمریکا (FCC) …

به گزارش موبنا، خانم وانگ در این صحبت‌ها به عینک هوشمند Vive VR اشاره کرد و توضیح داد این دستگاه که عکس‌های غیررسمی آن در رسانه‌های خبری منتشر شده است، می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت را در اختیار کاربران جهانی بگذارد و آنها را با دنیال متفاوت فناوری روبرو کند.

کمیسیون فدرال بازرگانی آمریکا (FCC) امروز اعلام کرد مجوزهای لازم برای عرضه عمومی این عینک هوشمند را صادر کرده است و به جز آن قرار است لوازم جانبی این محصول از جمله سیستم Vive Controller، Base Station و Link Box نیز در اختیار کاربران قرار بگیرند.

عرضه این دستگاه با اندکی تاخیر همراه بوده است که HTC علت آن را توسعه هرچه بیشتر خدمات و سیستم‌های داخلی عینک هوشمند علام کرده است. به هر حال، شرکت تایوانی HTC هم‌اکنون با انتشار بیانیه رسمی توضیح داد که در نمایشگاه CES 2016 از این عینک هوشمند رونمایی می‌کند.

البته عینک هوشمند Vive تا ماه آپریل وارد بازار جهانی نمی‌شود. این کارخانه تایوانی هم‌اکنون مراحل پایانی آزمایش‌های خود روی عینک واقعیت مجازی را پشت سر می‌گذارد.

امروز روی حساب کاربری این شرکت در شبکه اجتماعی توئیتر نوشته شد: «امیدواریم همه کاربران از تعطیلات پایان سال میلادی لذت ببرند. ما برای سال ۲۰۱۶ شگفت‌های فناورانه بزرگ را در نظر گرفتیم و به زودی می‌توانید نخستین عینک واقعیت مجازی ما را مورد استفاده قرار دهید».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا