این گوشی بلک‌بری را با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار بخرید

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند Porsche Design P9983 سال گذشته توسط شرکت بلک‌بری روانه بازار جهانی شد که روی آن سیستم عامل BlackBerry OS 10.3 نصب شده بود. شرکت کانادایی بلک‌بری این گوشی هوشمند را با بدنه فلزی و قیمت معمول روانه بازار کرد. ولی شرکت ویتنامی Karalux بدنه این دستگاه را با بدنه‌ای از …

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند Porsche Design P9983 سال گذشته توسط شرکت بلک‌بری روانه بازار جهانی شد که روی آن سیستم عامل BlackBerry OS 10.3 نصب شده بود.

شرکت کانادایی بلک‌بری این گوشی هوشمند را با بدنه فلزی و قیمت معمول روانه بازار کرد. ولی شرکت ویتنامی Karalux بدنه این دستگاه را با بدنه‌ای از جنس طلا ساخته است.

این گوشی هوشمند طلایی هم‌اکنون به قیمت ۵۵ میلیون دلار ویتنام فروخته می‌شود و به عبارت دیگر می‌توان این دستگاه را ۲۴۴۰ دلار معادل ۲۲۲۶ یورو خریداری کرد.

این قیمت‌ها برای سفارش‌های جهانی هم قابل پذیرش است و به عبارت دیگر کاربران جهانی می‌توانند آن را از روی سایت اینترنتی شرکت Karalux خریداری کنند.

بدنه این گوشی هوشمند از جنس طلای ۲۴ عیار ساخته شده است و در بخش سخت‌افزاری کاربران نمایشگر ۳.۱ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل را در اختیار می‌گیرند. این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon S4 را با دو هسته ۱.۵ گیگاهرتزی در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا