میزان بی سوادی در البرز ۱.۵ درصد است

به گزارش ایرنا، محرمعلی الهویی درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود:با نگاهی به آمار بی سوادی امروز در کشور و مقایسه آن با سال های پیش از انقلاب اسلامی، به خوبی نشان می دهد که دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص ضرورت زدودن غبار بی سوادی از چهره کشور …

به گزارش ایرنا، محرمعلی الهویی درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود:با نگاهی به آمار بی سوادی امروز در کشور و مقایسه آن با سال های پیش از انقلاب اسلامی، به خوبی نشان می دهد که دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص ضرورت زدودن غبار بی سوادی از چهره کشور تا چه میزان موثر بوده است.
وی ادامه داد : براساس سرشماری سال ۹۰ میزان بی سوادی در شهرستان کرج، ۴ درصد بوده است بنابراین برای شناسایی افراد بی سواد و ریشه کن کردن بی سوادی تلاش ها باید ادامه یابد.
الهویی گفت: تعامل نهضت سواد آموزی با اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی سبب شده تا گام های موثری را برای سواد آموزی اتباع خارجی نیز برداریم که درآشنایی آنان با ارزش های انقلاب اسلامی نیز موثر بوده است .
وی خاطرنشان کرد: شرع مقدس اسلام و آموزه های دینی ما، در کنار آرمان های انقلاب اسلامی، بر پایه گسترش معرفت و آگاهی مردم شکل گرفته است.
منبع: ایرنا
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا