بیشترین حجم توزیع آسفالت خیابان ها و معابر در منطقه ۲۰ تهران

به گزارش راوی نیوز، منصور کتانباف در جریان بازدید های دوره ای از محله های بیست گانه این منطقه با حضور در سرای محله استخر با اشاره به اینکه روند اعتبارات عمرانی منطقه ۲۰ صعودی بوده است، گفت:امسال بیشترین حجم توزیع آسفالت را نسبت به ۱۰ سال گذشته در این منطقه جنوبی شاهد بوده ایم. …

به گزارش راوی نیوز، منصور کتانباف در جریان بازدید های دوره ای از محله های بیست گانه این منطقه با حضور در سرای محله استخر با اشاره به اینکه روند اعتبارات عمرانی منطقه ۲۰ صعودی بوده است، گفت:امسال بیشترین حجم توزیع آسفالت را نسبت به ۱۰ سال گذشته در این منطقه جنوبی شاهد بوده ایم.
وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از۶۰ هزارتن آسفالت در مساحت بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع در معابر و بزرگراه های درون شهری از جمله شهید کریمی، شهید آوینی، آزادگان، دهخدا، شهید دستواره، شهید رجایی، ۱۳ آبان توزیع شده است و همچنان تا پایان سال ادامه دارد.
شهردار منطقه ۲۰ در ادامه، با تاکید براینکه، فلسفه شکل گیری سراهای محله و فعالیت مدیران محله ارتقاء دانش محلی شهروندان است گفت: این سراها بایستی به مراکز آموزش های همگانی تبدیل شوند.
وی به طرح زیست محیطی آسمان آبی زمین پاک و خط سفید اشاره کرد و ادامه داد: با آموزش های هدفمند در زمینه مدیریت پسماند می توان هزینه های تحمیلی به مدیریت شهری را که صرف نظافت، رفت و روب و جابه جایی زباله های شهری می شود، کاهش داد تا توسعه زیرساخت ها و فعالیت های عمران شهری با سرعت بیشتری انجام شود..
کتانباف به اهمیت رسیدگی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: مدیران محله و شورایاران بایستی با راه اندازی مجمع خیرین محله با حفظ کرامت های انسانی بین افراد نیکوکارخیرمحلی و خانواده های کم برخوردار ارتباط برقرار کنند.
شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: وظایف سراهای محله در چارچوب دستورالعمل ۱۱ خانه این مراکز فرهنگی است و آموزش ها بایستی به صورت عمومی و همگانی به شهروندان ارائه شود تا تمامی اقشار از آن بهره مند شوند.
بر اساس این گزارش بازدید های دوره ای و محله به محله شهردار منطقه ۲۰ به همراه معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ارشد شهرداری این منطقه با هدف بررسی درخواست های شورایاران و مدیران محله برای سومین بار در حال اجراست.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا