رضازاده قوی‌ترین مرد دنیا ماند

به گزارش فرهنگ نیوز، پس از اعلام حضور الکسی لوچف، وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلو، رکوددار این وزن و صاحب جدید عنوان قوی‌ترین مرد جهان در لیست دوپینگی‌های آژانس بین‌المللی مبارزه با این پدیده، ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه با تایید جرم او به شایعات مهر تایید زد. او در این باره گفت: متاسفانه درخون لوچف …

به گزارش فرهنگ نیوز، پس از اعلام حضور الکسی لوچف، وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلو، رکوددار این وزن و صاحب جدید عنوان قوی‌ترین مرد جهان در لیست دوپینگی‌های آژانس بین‌المللی مبارزه با این پدیده، ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه با تایید جرم او به شایعات مهر تایید زد.

او در این باره گفت: متاسفانه درخون لوچف مواد ممنوعه یافت شده و ما از این بابت متاسفیم.با این حال به تحقیقاتمان درباره دلایل وقوع این اتفاق ادامه می‌دهیم.لوچف دچار پارگی رباط پا بود اما همه داروهای مصرفی از سوی او تحت کنترل بود و حتی نمونه‌گیری‌های قبلی هم هیچ‌گونه دوپینگی را نشان نمی‌داد.

قهرمان رکوردشکن مسابقات جهانی هوستون آمریکا، بدون تمرین بلند کردن وزنه منجر به شکستن رکورد رضازاده، این کار بزرگ را انجام داد و همین موضوع، حالا شائبه برانگیز شده است.

با این اوصاف، دوپینگ او قطعی به نظر می‌رسد و باید منتظر خبر رسمی بازگشت عنوان «قوی‌ترین مرد جهان» به رضازاده باشیم.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا