واتس‌اپ به زودی تماس تصویری هم برقرار می‌کند

موبنا – مهم‌ترین قابلیتی که در سال ۲۰۱۵ میلادی به ابزار ارتباطی واتس‌اپ اضافه شد، امکان برقراری تماس‌های صوتی بود. به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک به عنوان مدیر اصلی واتس‌اپ تصمیم گرفته است این ابزار ارتباطی را باز هم ارتقا دهد و طی چند هفته آتی امکان برقراری تماس‌های تصویری را هم به آن اضافه …

موبنا – مهم‌ترین قابلیتی که در سال ۲۰۱۵ میلادی به ابزار ارتباطی واتس‌اپ اضافه شد، امکان برقراری تماس‌های صوتی بود.

به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک به عنوان مدیر اصلی واتس‌اپ تصمیم گرفته است این ابزار ارتباطی را باز هم ارتقا دهد و طی چند هفته آتی امکان برقراری تماس‌های تصویری را هم به آن اضافه کند.

فیسبوک می‌خواهد همه قابلیت‌هایی که برای ابزار ارتباطی Messenger در نظر گرفته است را به واتس‌اپ اضافه کند و بر این اساس در آینده نزدیک واتس‌اپ هم امکان برقراری تماس‌های تصویری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

رسانه‌های خبری آلمان اعلام کردند که هم‌اکنون نسخه ویژه واتس‌اپ با قابلیت برقراری تماس‌های تصویری به صورت محدود در سیستم‌عامل iOS مورد آزمایش قرار می‌گیرد و قرار است که در آینده نزدیک این نسخه ویژه به صورت عمومی وارد بازار شود.

قابلیت مذکور به گونه‌ای ارایه شده است که کاربران می‌توانند حین برقراری تماس تصویری صدای میکروفون خود را قطع کنند، دوربین دستگاه را فعال یا غیرفعال کنند، کادر مشخص برای تماس خود در نظر بگیرند و در صورت تمایل تصاویر را روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

قابلیت جدید مراحل پایانی آزمایش را پشت‌سر قرار می‌دهد و به همین خاطر می‌توان پیش‌بینی کرد طی چند هفته آتی این امکان به صورت عمومی برای همه کاربران جهانی عرضه شود.

زمانی که این قابلیت عمومی شود، واتس‌اپ با دارا بودن سیستم تماس‌های تصویری می‌تواند به بزرگترین رقیب برای اسکایپ تبدیل شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا