بیشتر کاربران هرگز با گوشی خود رادیو گوش نمی‌دهند

به گزارش موبنا،‌ از آنجایی که فناوری‌های پیشرفته‌ و کاربردی‌تر عرضه شده است، بسیاری از صاحبان گوشی‌های هوشمند فناوری‌های قدیمی‌تر از جمله رادیو FM را کنار گذاشته‌اند. این سیستم که از حدود ۸۰ سال قبل بین مردم حضور داشته و زمانی محبوب‌ترین فناوری بین جهانیان بوده است، این روزها جذابیت چندانی برای صاحبان گوشی‌های هوشمند …

به گزارش موبنا،‌ از آنجایی که فناوری‌های پیشرفته‌ و کاربردی‌تر عرضه شده است، بسیاری از صاحبان گوشی‌های هوشمند فناوری‌های قدیمی‌تر از جمله رادیو FM را کنار گذاشته‌اند.

این سیستم که از حدود ۸۰ سال قبل بین مردم حضور داشته و زمانی محبوب‌ترین فناوری بین جهانیان بوده است، این روزها جذابیت چندانی برای صاحبان گوشی‌های هوشمند ندارد و البته در همه گوشی‌های امروزی هم گیرنده مخصوص آن وجود دارد.

مرکز PhoneArena برای مشخص کردن میزان محبوبیت رادیو FM در گوشی‌های هوشمند یک نظرسنجی جهانی روی ۱۹۰۰ کاربر انجام داد و در پایان مشخص شد از بین همه افرادی که گوشی هوشمند دارند ۲۱ درصد اصلا از گیرنده رادیو FM خود استفاده نمی‌کنند.

در کنار آن ۳۵ درصد کاربران توضیح دادند که بودن این فناوری در گوشی هوشنمد برای آنها مهم است و ۴۴ درصد هم اظهار داشتند با اینکه گیرنده رادیو FM فناوری مهمی است، ولی برای آنها ابزار کاربردی و لازم محسوب نمی‌شود.

نوشته های مشابه

به هر حال،‌ بخشی از هزینه‌ای که کاربران در جریان خرید گوشی هوشمند می‌پردازند مربوط به گیرنده رادیو FM است و بر این اساس ۶۵ درصد کاربران اظهار داشتند که حاضر نیستند حین خرید گوشی جدید برای این فناوری هزینه پرداخت کنند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا