پول های کثیف دنیای موبایل در مجله تلفن همراه

به گزارش خبرنگار موبنا، در سرمقاله این مجله به عدم حضور وزیر در بزرگ ترین رویداد آی سی تی کشور یعنی الکامپ و رفع حصر از مشترکین نخستین شبکه سیمکارت های اعتباری کشور، یعنی مشترکین تالیا پرداخته شد. در پرونده ویژه این شماره از ماهنامه تلفن همراه “پول های کثیف ۱۰دنیای موبایل”، “نیاز ۱۰ میلیونی …

به گزارش خبرنگار موبنا، در سرمقاله این مجله به عدم حضور وزیر در بزرگ ترین رویداد آی سی تی کشور یعنی الکامپ و رفع حصر از مشترکین نخستین شبکه سیمکارت های اعتباری کشور، یعنی مشترکین تالیا پرداخته شد.
در پرونده ویژه این شماره از ماهنامه تلفن همراه “پول های کثیف ۱۰دنیای موبایل”، “نیاز ۱۰ میلیونی در بازار گوشی های موبایل” و “گزارشی از سوی مرکز پژوهش های مجلس” منتشر شد.

127-jeld-Big
در صدوبیست و هفتمین شماره از مجله تلفن همراه در قسمت اخبار به مطالبی همچون “سیمکارت های جدید با چه کدی واگذار می شوند” ، “عرصه برقاچاقچیان موبایل تنگ می شود”، “چرا مردم از شبکه های اجتماعی داخلی استفاده نمی کنند” پرداخته شد.
در حوزه بانک نیز مطالبی همچون “تلفن همراه شعبه ای از بانک” ، “بانکداری موبایلی چیست”، “تهدیدات و حملات امنیتی بانکداری” منتشر شد.
“هوشمندی باریک و زیبا”، “ارزان خوش ساخت” و “یک تبلت همه کاره از مایکروسافت” از دیگر مطالب منتشر شده در صدوبیست و هفتمین شماره از مجله تلفن همراه محسوب می شود.
خوانندگان مجله تلفن همراه در قسمت حوادث این شماره جدید می توانند به مطالعه مطالبی همچون “چمدانی از جنس قاچاق” ، “مراقب پیامک های چوپان دروغگو باشید”، “اخاذی ۴ میلیونی در شبکه تلگرام” بپردازند.
بهترین هوشمندهای بازار تا ۱.۵ میلیون تومان، ۴ گوشی پرفروش بازار و جدیدترین گوشی های تلفن همراه از راهنمای خرید این شماره مجله تلفن همراه محسوب می شود.
علاقمندان به مجله تلفن همراه می توانند فایل PDF این ماهنامه را از سایت جار دانلود کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا