قابلیت جدید وایبر برای پاک کردن پیام‌ها پس از خوانده شدن توسط مخاطب

به گزارش موبنا، وایبر در آخرین به‌روزرسانی تصمیم دارد خدمات Snapchat و بسیاری از ابزارهای پیام‌رسان متنی دیگر را هم در اختیار کاربران خود قرار دهد. شرکت پشتیبان این ابزار اینترنتی هم‌اکنون Viber Wink را عرضه کرده است. این بازار جدید که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده …

به گزارش موبنا، وایبر در آخرین به‌روزرسانی تصمیم دارد خدمات Snapchat و بسیاری از ابزارهای پیام‌رسان متنی دیگر را هم در اختیار کاربران خود قرار دهد.

شرکت پشتیبان این ابزار اینترنتی هم‌اکنون Viber Wink را عرضه کرده است. این بازار جدید که به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است، خدمات جدیدی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

سیستم Viber Wink به کاربران امکان می‌دهد برای متن‌ها، عکس‌ها و ویدیوهایی که ارسال می‌کنند، زمان انقضا هم مشخص کنند. بر این اساس وقتی که یک پیام با زمان ۵ دقیقه ارسال می‌شود، مخاطب فقط در دوره زمانی تعیین شده به آن دسترسی دارد و پس از آن پیام به صورت خودکار حذف می‌شود.

ابزار Viber Wink یک سیستم کاملا مجزا از وایبر محسوب نمی‌شود کاربرانی که قصد استفاده از آن را دارند، می‌بایست نسخه اصلی وایبر را هم روی گوشی خود در اختیار داشته باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا