زمان عرضه Galaxy S7 سامسونگ تایید شد: نورز ۱۳۹۴

به گزارش موبنا، این روزها اخبار و شایعات فراوان در مورد Galaxy S7 به گوش می‌رسد. ولی این نخستین باری است که خبر مربوط به عرضه محصول یاد شده به صورت رسمی تایید می‌شود. این تاییدیه طی کنفرانس اخیر اپراتور China Mobile منتشر شد و این شرکت طی آن برنامه‌های خود برای سال ۲۰۱۶ میلادی …

به گزارش موبنا، این روزها اخبار و شایعات فراوان در مورد Galaxy S7 به گوش می‌رسد. ولی این نخستین باری است که خبر مربوط به عرضه محصول یاد شده به صورت رسمی تایید می‌شود.

این تاییدیه طی کنفرانس اخیر اپراتور China Mobile منتشر شد و این شرکت طی آن برنامه‌های خود برای سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرد.

در کنفرانس شرکت مخابراتی China Mobile اعلام شد مدل اصلی گوشی هوشمند Galaxy S7 سامسونگ با قیمت پایه بالاتر از ۴۶۵ دلار وارد بازار می‌شود.

شرکت مخابراتی China Mobile در این کنفرانس اطلاعات مشابهی را در مورد گوشی‌های P9 هوواوی و همچنین Galaxy A5 و Galaxy A7 سامسونگ منتشر کرد.

لازم به ذکر است که چند روز قبل روزنامه وال استریت ژورنال هم در یک گزارش اختصاصی زمان ورود Galaxy S7 به بازار جهانی را مارس ۲۰۱۶ اعلام کرده بود. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ نخستین بار در کنفرانس جهانی MWC 2015 از این محصول رونمایی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا