همکاری‌های جدید گوگل و فورد برای تولید خودروی بدون سرنشین

به گزارش موبنا، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این دو شرکت قصد دارند کارخانه‌ مشترک برای تولید وسایل نقلیه بدون سرنشین تاسیس کنند و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، خبر رسمی مربوط به همکاری آنها ژانویه ۲۰۱۶ در نمایشگاه CES منتشر می‌شود. در این گزارش آمده است که شرکت مشترک به صورت کاملا …

به گزارش موبنا، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این دو شرکت قصد دارند کارخانه‌ مشترک برای تولید وسایل نقلیه بدون سرنشین تاسیس کنند و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، خبر رسمی مربوط به همکاری آنها ژانویه ۲۰۱۶ در نمایشگاه CES منتشر می‌شود.

در این گزارش آمده است که شرکت مشترک به صورت کاملا مجزا از کارخانه فورد تاسیس می‌شود و بر این اساس هیچ نگرانی برای سرمایه‌ها و فرآیند کاری فورد وجود ندارد. قرارداد منعقد شده میان گوگل و فورد هم غیرانحصاری تعریف شده است.

سخنگوی شرکت فورد در پاسخ به خبرنگاران گفت: «ما پیش از این با شرکت‌های فراوانی همکاری کردیم و از این پس هم به این فرآيند ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف فعالیت کنیم و طرح Sord Smart Mobility را پیش ببریم». لازم به ذکر است که گوگل به عنوان بخش دیگر این قرارداد از دادن هرگونه توضیح در این زمینه خودداری کرد.

این خبر چند ماه پس از آن منتشر شد که «جان کرافکیک» به عنوان نخستین مدیرعامل مرکز توسعه خودروهای خودروان و بدون سرنشین گوگل معرفی شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا