از هم‌اکنون با Lumia 650 مایکروسافت آشنا شوید

به گزارش موبنا، منابع آگاه برای نخستین بار تصاویری را از این گوشی هوشمند منتشر کردند و امروز جزییات بیشتری در مورد این محصول منتشر شد. این تصاویر و اطلاعات را منابع آگاهی منتشر کردند که در سیستم داخلی شرکت مایکروسافت کار می‌کنند و به همین خاطر مطالب منتشر شده از سوی آنها می‌تواند موثق …

به گزارش موبنا، منابع آگاه برای نخستین بار تصاویری را از این گوشی هوشمند منتشر کردند و امروز جزییات بیشتری در مورد این محصول منتشر شد.

این تصاویر و اطلاعات را منابع آگاهی منتشر کردند که در سیستم داخلی شرکت مایکروسافت کار می‌کنند و به همین خاطر مطالب منتشر شده از سوی آنها می‌تواند موثق باشد.

به هر حال، اگرچه مایکروسافت هنوز این گوشی هوشمند را به صورت رسمی معرفی نکرده است، ولی شما می‌توانید مدل نهایی Lumia 650 را با این مشخصات و امکانات در اختیار بگیرید.

گوشی هوشمند Lumia 650 در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۱۵ به صورت رسمی معرفی می‌شود و می‌توان آن را یک گوشی هوشمند پیشرفته با قیمت مناسب خواند. این محصول مدل بعدی Lumia 640 محسوب می‌شود که هم‌اکنون در بازار به فروش می‌رسد.

گوشی جدید مایکروسافت نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل دارد که دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم ۵ مگاپیکسلی است که به کمک یک فلش LED تصویربرداری در آن انجام می‌شود.

این گوشی هوشمند یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه Snapdragon 212، چهار هسته پردازشگر ۱.۳ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 304 اشاره کرد. فروش این گوشی از آپریل ۲۰۱۶ آغاز می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا