انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هدف اصلی حملات سایبری

به گزارش موبنا، البته این حملات سیستم رای‌دهی را مورد هدف قرار نمی‌دهد و قرار نیست که مانند دیگر حملات هکری صورت گیرد. ولی باید توجه داشت که در سال ۲۰۱۶ میلادی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مهم‌ترین هدفی است که می‌تواند هکرهای سراسر جهان را وسوسه کند و باعث شود توجه همه مجرمان سایبری جهان …

به گزارش موبنا، البته این حملات سیستم رای‌دهی را مورد هدف قرار نمی‌دهد و قرار نیست که مانند دیگر حملات هکری صورت گیرد.

ولی باید توجه داشت که در سال ۲۰۱۶ میلادی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مهم‌ترین هدفی است که می‌تواند هکرهای سراسر جهان را وسوسه کند و باعث شود توجه همه مجرمان سایبری جهان به دولت آمریکا جلب شود.

اشنِیِر گفت: «در سال ۲۰۱۶ میلادی باید منتظر حملات سایبری بزرگ و هک‌های عظیم در سیستم سیاسی دولت آمریکا باشیم. هکرها می‌توانند به سایت‌های اینترنتی، پست التکرونیکی یا حساب‌های کاربری نامزدها در شبکه‌های اجتماعی وارد شوند و از قول آنها اطلاعات مختلف را برای مردم منتشر کنند».

این کارشناس امنیتی اظهار داشت که دولت آمریکا از هم‌اکنون با شرکت‌های امنیتی بزرگ وارد همکاری شده است تا از آنها کمک بگیرد. ولی می‌توان با اطمینان گفت که این اقدامات نمی‌تواند در مقابل فعالیت گسترده هکرها تاثیر قابل ملاحظه‌ای برجا بگذارد.

دولت آمریکا برای تقویت امنیت سایبری سیستم سیاسی خود سرمایه‌گذاری‌های فراوان انجام داده است. ولی هکرها باز هم می‌توانند ضربات قابل ملاحظه‌ای را به این سیستم وارد کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا