تیم کوک: اپل هنوز هم شرکت «استیو جابز» است

به گزارش موبنا، «چارلی رز» مجری برنامه در مورد «استیو جابز» از او پرسید و کوک پاسخ داد: «اپل هنوز شرکت استیو است. اینجا همچنان شرکت استیو می‌ماند. این شرکت به روش او متولد شد، همچنان به همان روش فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند، و من فکر می‌کنم روح او تا همیشه DNA شرکت اپل …

به گزارش موبنا، «چارلی رز» مجری برنامه در مورد «استیو جابز» از او پرسید و کوک پاسخ داد: «اپل هنوز شرکت استیو است. اینجا همچنان شرکت استیو می‌ماند. این شرکت به روش او متولد شد، همچنان به همان روش فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند، و من فکر می‌کنم روح او تا همیشه DNA شرکت اپل را تشکیل دهد».

مجری این برنامه تلویزیونی سپس طراحی محصولات اپل را در دوران «جانی ایو» و جابز مقایسه کرد و گفت با این روند اگر بخواهیم روح یک نفر دیگر را هم به عنوان DNA شرکت اپل معرفی کنیم، او «جانی ایو» خواهد بود.

رز در مورد آزمایشگاه فوق محرمانه اپل با مدیرعامل این شرکت صحبت کرد و از او خواست تا توضیح دهد که چگونه برخی منابع آگاه در مورد این آزمایشگاه اخباری را منتشر می‌کنند.

در طول این مصاحبه تلویزیونی مشخص شد که «جانی ایو» برای گوشی‌های آیفون ۶ و آيفون ۶ Plus مدل‌های اولیه متفاوتی را طراحی کرده بود و سپس این طراحی نهایی شد.

در پایان این برنامه «گراهام تاونسند» مدیر مرکز سخت‌افزاری دوربین‌های اپل اعلام کرد آیفون برای آنکه هر عکس را بگیرد بیشتر از ۲۴ میلیارد عملیات انجام می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا