۲۵ درصد گوشی‌های سال ۲۰۱۶ فناوری Force Touch دارند

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی IHS پیش‌بینی کرده است ۲۵ درصد مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند که سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار جهانی می‌شوند، فناوری مشابه Force Touch برای محاسبه میزان فشار انگشت روی نمایشگر لمسی را شامل می‌شوند. این فناوری به نمایشگر گوشی امکان می‌دهد تا فشار کم، فشار معمول و فشار زیاد توسط انگشت …

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی IHS پیش‌بینی کرده است ۲۵ درصد مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند که سال ۲۰۱۶ میلادی وارد بازار جهانی می‌شوند، فناوری مشابه Force Touch برای محاسبه میزان فشار انگشت روی نمایشگر لمسی را شامل می‌شوند.

این فناوری به نمایشگر گوشی امکان می‌دهد تا فشار کم، فشار معمول و فشار زیاد توسط انگشت کاربر را محاسبه کند و در نهایت بهترین عکس‌العمل را نشان دهد

با این فناوری هر میزان فشار روی نمایشگر می‌تواند عکس‌العمل متفاوت به همراه داشته باشد. فناوری ۳D Touch اپل در مقابل فشار کم یک پیش‌نمایش از ابزار را نشان می‌دهد و اگر فشار در همان نقطه زیاد باشد، ابزار موبایلی اجرا می‌شود.

به عنوان مثال، کاربر با فشار اندک انگشت خود روی نمایشگر لمسی می‌تواند پیش‌نمایشی از پست الکترونیکی خود داشته باشد تا متوجه شود چه کسانی ایمیل فرستاده‌اند. در این شرایط اگر فرد مورد نظر ایمیل را ارسال کرده بود می‌تواند انگشت خود را بیشتر فشار دهد تا ابزار مربوطه باز شود.

مرکز تحقیقاتی IHS اعلام کرد عرضه گوشی‌های مجهز به فناوری Force Touch در سال ۲۰۱۶ میلادی رشد ۳۱۷ درصدی را تجربه می‌کند تا با این جریان در سال آینده شاهد حضور ۴۶۱ میلیون دستگاه گوشی مجهز به این فناوری باشیم.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا